REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád
pro digitální produkty

1. Základní informace

Reklamace se vztahuje na digitální produkty zakoupené prostřednictvím webu SimpleShop.

2. Jak podat reklamaci

Reklamaci zašlete na e-mail info@mamasijesen.cz s popisem problému, číslem objednávky a dokladem o zaplacení.

3. Na co se vztahuje reklamace

  • Nefunkční odkaz ke stažení

  • Nečitelný nebo poškozený soubor

  • Nesprávně doručený soubor

4. Na co se nevztahuje reklamace

  • Nespokojenost s obsahem produktu

  • Špatně zadaná e-mailová adresa kupujícím

  • Technické omezení na straně kupujícího (např. nefunkční čtečka PDF)

5. Vyřízení reklamace

  • Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od přijetí.

  • Ve většině případů bude řešeno opětovným zasláním digitálního produktu.

  • V případě oprávněné reklamace může být nabídnuta i jiná kompenzace.