REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád
pro digitální produkty
1. Základní informace
Reklamace se vztahuje na digitální produkty zakoupené prostřednictvím webu SimpleShop.
2. Jak podat reklamaci
Reklamaci zašlete na e-mail info@mamasijesen.cz s popisem problému, číslem objednávky a dokladem o zaplacení.
3. Na co se vztahuje reklamace
Nefunkční odkaz ke stažení
Nečitelný nebo poškozený soubor
Nesprávně doručený soubor
4. Na co se nevztahuje reklamace
Nespokojenost s obsahem produktu
Špatně zadaná e-mailová adresa kupujícím
Technické omezení na straně kupujícího (např. nefunkční čtečka PDF)
5. Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od přijetí.
Ve většině případů bude řešeno opětovným zasláním digitálního produktu.
V případě oprávněné reklamace může být nabídnuta i jiná kompenzace.
